Pagina's

woensdag 29 mei 2013

ts eenvoud kralen flare mouw jurk ruche kraag chiffon

ts eenvoud kralen flare mouw jurk
o my!!!!!! deze jurk is geweldig! Ik verwijderde de bloemen langs de hals (makkelijk om het te doen) en het is een perfecte retro stijl jurk! eerst toen ik deze jurk was ik soort van teleurgesteld want het was gerimpeld en leek op een lage kwaliteit jurk, maar toen ik gestreken alle rimpels Ik ben zo blij met mijn nieuwe jurk! Ik droeg het naar mijn vriend's vrijgezellenfeest en ik zag eruit als een ster in de donkere hemel, omdat het vrijgezellenfeest was in februari en de mensen dragen meestal donkere kleuren in de winter, maar mijn jurk was zo helder en stijlvol! i love it!
ts ruche kraag chiffon jurk
ik houd van mijn nieuwe kleine witte jurk, gewoon pefect voor sumer in mijn provincie, stof is goed en desing is heerlijk, ik ben usa maat 6 dus ik heb l maar is een beetje bigh maar eenvoudig op te lossen ik echt wil om het te dragen met een aantal afdrukken pompen. licht in de doos nooit desapintme wat je ziet is wat je krijgt. Jurken 2013 online, Jurken promotie 50% OFF SALE http://feestjurk.site-nl.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten