Pagina's

vrijdag 27 september 2013

trouwjurk met lange sleep Schede column juweel Kort jurken online



trouwjurk met lange sleep Schede column juweel Kort jurken online
Ik ben absoluut blij met deze jurk. Ik bestelde het in Klein - Ik ben jurk maat 8 (of een kleine 10 bij momenten) en het past erg goed. Het was heel strak in de taille, had ik geen ruimte voor gewichtstoename in de aanloop naar de ooccassion, maar het zag er niet helemaal te strak en gaf mijn petite frame van echt mooie rondingen! De buste gebied zou een beetje strakker zijn geweest, maar ik ging zonder een beha en was niet bij alle betrokkenen! Alles op zijn plaats gehouden mooi! De jurk materiaal was zwaar, en voelde en zag er uitzonderlijk goed gedaan. Kleur was precies goed, er was niet een steek op zijn plaats en het had kunnen zijn Herve Leger voor iedereen iedereen kende! Wees ervan bewust dat de taille / rib gebied is niet erg rekbaar en de buste gebied is groter dan verwacht en het is beter voor mensen die vertrouwen hebben om braless te gaan, het materiaal is dik genoeg echter dus geen zorgen te maken over die door tonen! Zou zeker aanbevelen deze jurk aan iedereen die op zoek om op te vallen! (De Band werd ook gekocht via deze site en ze gingen perfect!) trouwjurk met lange sleep Schede column juweel Kort jurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten