Pagina's

vrijdag 27 september 2013

Schede / kolom v-hals vloer-length chiffon avondjurk


Schede / kolom v-hals vloer-length chiffon avondjurk
Ik was erg bezorgd over online bestellen, maar ik was helemaal blij met mijn jurk. Ik bestelde op basis van metingen en het had veranderd door mijn eigen naaister. De jurk kwam in de tijd beloofd en er waren geen problemen. De jurk was gewoon fantastisch en de stof en de afwerking was geweldig. Ik belandde bestellen van een maat 22 van de metingen gegeven. Ik heb eigenlijk draag een 18 -20 op de top en over een 16 door de heupen alleen maar om u een idee te geven. Ik eindigde het genomen in ongeveer een centimeter aan elke kant helemaal naar beneden beide kanten. Ik beloof een foto binnenkort toe te voegen. Ik ben op zoek naar een met 2 of minder mb vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten