Pagina's

vrijdag 27 september 2013

A-lijn een schouder knie-lengte tule en Stretch satijnen cocktailjurk


A-lijn een schouder knie-lengte tule en Stretch satijnen cocktailjurk
Ik heb hem gekocht in de kleur getoond (Druif). Toen ik de jurk zag ik de kleur was precies zoals op de foto getoond en ik was erg blij mee. Wat ik niet leuk vond was dat de rok is een voller dan het eruit ziet in de afbeelding. (Haar erg pluizig) Het's length was een beetje lang, maar dat gemakkelijk kan worden gewijzigd. (Het was het zwarte gedeelte dat was te lang) . De stof was leuk en het bijna perfect past (ik bestelde het met aangepaste metingen), maar het ziet er erg vleiend op mij. Het maakte me er kort en dik. Een deel van het probleem was het middelste deel met de kanten, het goed passen, maar het was een beetje lang. Ik had verwacht dat het direct onder mijn borsten beginnen, maar de top langer dan verwacht was. De verzending was snel. Ik zou absoluut iets anders bestellen via deze website! Ik hoop dat dit je geholpen! ;) Goedkope Cocktailjurken online,mooie cocktailjurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten