Pagina's

vrijdag 27 september 2013

vintage zwarte galajurken 2013 online, galajurk grote maten lange mouw

Dit is een mooie jurk en zeer goed gemaakt. Wees echter gewaarschuwd, het is erg strak en er is geen 'geven' in het materiaal, dus wees voorzichtig over welke maat je bestelt. Beter nog, krijg het op bestelling gemaakt naar uw specifieke metingen en misschien zelfs toestaan ​​dat een beetje extra. We bestelden de maat 12 voor mijn dochter, maar het was te strak ondanks haar met de metingen volgens de maattabel. Ook het ontwerp is zodanig dat de kleding gaat in heel strak onder de heupen en dijen. Dus we terug de jurk en bestelde een vervangende maat 14 meteen. Ondanks vertellen Licht in de doos die we hadden besteld (en betaald) een vervanger en dat ik terug was de maat 12 jurk verscheept en wilden een restitutie, ze maakte een fout en stuurde me een derde jurk die wij natuurlijk niet willen! Ze deden proberen om te zien of ik het zou houden of geef het aan een vriend en ze me zouden compenseren met een 30% terugbetaling, maar ik wilde een volledige terugbetaling. Na veel heen-en-weer - en extra kosten en moeite verzendkosten terug twee terug jurken, heb ik eindelijk een volledige terugbetaling van de jurk en op de verzendkosten. We namen ook de jurk een maat om het te krijgen iets genomen in de heup / dij gebied, en om een lus te verwerken zet in de trein zo dochter rond kan krijgen betere / makkelijker erin. Dit is niet de makkelijkste van de jurken hebben een lokale kleermaker te passen, zodat er nog een waarschuwing. We hebben vanaf hier eerder gekocht en ik ben over het algemeen een grote fan - in staat zijn om echt goed gemaakt, mooie jurken voor een stuk goedkoper dan wat ze hier zou kosten in ons land te kopen. Maar ik zal voorzichtig zijn volgende keer over de grootte, en ook over het omgaan met de Light in the Box mensen en rendement / restitutie processen die kunnen worden getrokken uit en frustrerend. De klantenservice was erg snel en ze verontschuldigde zich dus dat was goed. Dochter is nu erg blij met haar jurk en ziet uit naar het dragen van het dit weekend. We zullen foto's plaatsen! :) vintage zwarte galajurken 2013 online, galajurk grote maten lange mouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten