Pagina's

maandag 22 april 2013

avondjurken zeemeermin hoge hals sweep trein fluwelen


avondjurken zeemeermin hoge hals sweep trein fluwelen
Silhouet: trompet / zeemeermin
Hals: Hoge Neck
Taille: Dropped
Zoom / Trein: Sweep / Brush Train
Mouwlengte: Korte Mouw
Mouw Type: Cap
Versieringen: Crystal detaillering, Split Voorzijde
Afgebeeld Kleur: Burgundy
Ik bestelde deze avondjurk in druiven (dat is een mooie, bijna zwarte, paarse kleur). Ik bestelde het worden op maat gemaakt, want volgens de maattabellen (die zeer behulpzaam waren) heb ik niet passen in elk metingen. het duurde precies 31 dagen aan te komen in Gold Coast, Australiƫ. het weefsel van perfecte kwaliteit en de manier waarop het gemaakt is uitstekend. Het past perfect volgens mijn lichaamsgrootte en de splitsing is tegen een redelijke hoogte. de kristallen op de schouders kijken smaakvol en helemaal niet kleverig. het fluweel is erg warm voor Australische klimaat, dus het zou worden aanbevolen om te worden gedragen in de winter. de trein van de avond jurk is vrij lang, dus er is genoeg lengte om hoge hakken te dragen. zou zeker aanraden deze website en avondjurk voor iedereen, tenzij je gaat mijn formele natuurlijk.
Gelegenheid: Schoolfeest, Formele Avond
Seizoen: Lente, Zomer, Herfst, Winter
mooie avondjurk 2013,50% korting op de verkoop
Body Shape: Zandloper, Omgekeerde Driehoek, Peer, rechthoek, Grote maten, Petite, Misses
Goedkope Avondjurken online shop, Verkoop Betaalbare mooie avondjurken shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten