Pagina's

maandag 22 april 2013

chiffon a-lijn geliefde avondjurk prinses sweep borstel trein


chiffon a-lijn geliefde avondjurk prinses sweep / borstel trein
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom / trein: vegen / borstelen trein
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: parel detaillering, plooien
stof: chiffon
getoond kleur: gele narcis
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
celebrity style: alle celebrity stijlen, geïnspireerd door emmy
seizoen: lente, zomer, herfst, winter
Ik ben zo blij met mijn jurk! het is een absoluut prachtige kleur - inkt blauw en ik kan niet geloven hoeveel mooie detail er op! service was geweldig - kreeg het aan me fit en het is een perfecte pasvorm - beveel het betalen van de extra. het is precies de juiste lengte als het niet dragen van hakken - net graast de vloer, dus als je wilt dat het aanraken van de vloer tijdens het dragen van hakken meet je lengte met hen op. Ik dacht dat het misschien toch te lang.  Lange Galajurken online goedkope, verkoop lange Galajurk grote maten
lange avondjurk prinses sweetheart kristal strapless a-lijn AJ2013019

Geen opmerkingen:

Een reactie posten