Pagina's

zondag 21 april 2013

zeemeermin trouwjurken 2013 lieverd kapel trein organza bloemen


zeemeermin trouwjurken 2013 lieverd kapel trein organza bloemen
silhouet: trompet / zeemeermin
hals: strapless, liefje
stof: ivoor organza
zoom / trein: kapel trein
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: bloem (en), ruches, kant-gedrapeerd, draperen
Stijl: Klassiek & tijdloos, elegant en luxueus
trouwlocaties: kerk, hal
trend collecties: herfst 2013
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
trouwjurken 2013 online, goedkoop Bruidsjurk 2013 online
alles wat ik te zeggen heb is wow! Ik was erg sceptisch over het bestellen van mijn trouwjurk online en dacht dat je moet proberen het op en ontdek of haar de ene. goed kon ik niet veroorloven om naar winkels te kleden, dus ik probeer online en laat gewoon zeggen ik ben erg blij dat ik dat gedaan heb! de jurk en de scheepvaart was buiten redelijke en ik vond het geweldig om die reden maar wat echt verzegeld de deal was toen ik mijn jurk. ik deed aangepaste metingen, dus ik zorgde ervoor dat ik zou kunnen passen en toen ik probeerde het op, ik voelde me als een prinses en dat ik ben eigenlijk trouwen. het zien van mijn zus en moeder's gezicht was onbetaalbaar. de jurk was netjes verpakt en het werd binnenstebuiten gekeerd zodat er niets van de buitenkant van de jurk zou verknoeien. Ik ben zo blij met mijn aankoop die ik zal het bestellen van mijn tweede jurk voor de receptie. bedankt alle medewerkers van smil en alle mensen die helpen om mijn mooie jurk.
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, juffrouwen, peer, petite, grote maten, rechthoek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten