Pagina's

maandag 22 april 2013

taft avondjurken zeemeermin v-hals vloer-lengte


taft avondjurken zeemeermin v-hals vloer-lengte
silhouet: trompet zeemeermin
hals: v-hals
stof: champagne taft
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: ruches, kant draperen
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst, winter
Ik ben erg blij met de avondjurken en de service. er zijn geen woorden om de fantastische service die ik heb gekregen en de jurk is uniek te beschrijven! Ik ben erg blij ..... zeer goed gedaan! zal zeker om een andere avond jurken in een paar weken tijd. dank je wel voor de service. Ik raad lightinthebox.com aan iedereen die ik te praten over speciale gelegenheden kleding. houden het goede werk en uitstekende service!!
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
mooie sexy lange avondjurken online goedkoop,lange avondjurk winkel
v-hals avondjurken zeemeermin Banden laten Vallen AJ201306

Geen opmerkingen:

Een reactie posten