Pagina's

zondag 21 april 2013

zeemeermin trouwjurken sweetheart rechter trein satijn


zeemeermin trouwjurken sweetheart rechter trein satijn
silhouet: trompet / zeemeermin
hals: strapless, liefje
taille: laten vallen
zoom / trein: rechter trein
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: criss cross, ruches, side-gedrapeerde
stof: organza, satijn
getoond kleur: ivoor (kleur kan verschillen per monitor)
stijl: klassiek en tijdloos
trouwlocaties: kerk, hal
trendcollecties: vintage geïnspireerde
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
ivoor taffeta strapless zeemeermin trouwjurken TJ2013084
de trouwjurk is prachtig en heeft een uitstekende kwaliteit, het niet vermelden van de prijs. het is heel erg de moeite waard. Ik had twee bruiloften de eerste was in een warm weer, hadden we de partij buiten en de tweede bruiloft was in een hotel, was het sneeuwt buiten, we hadden een diner, het was een stuk meer formele en nog steeds de jurk ongelooflijk weer fit. na het eerste huwelijk dat ik gewicht verloren, dus op de tweede bruiloft de trouwjurk was een beetje groter dan wat ik wilde, maar op mijn eerste bruiloft in brazil had het de juiste afmetingen, het paste perfect, alsof ze maakte het op mijn lichaam .
lichaamsvorm: zandloper, omgekeerde driehoek, juffrouwen, peer, petite, grote maten, rechthoek.
Goedkope Trouwjurken Te Koop Online, Verkoop Betaalbare Trouwjurken online shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten