Pagina's

zondag 21 april 2013

v-hals Galajurken chiffon stretch satijn vloer-lengte


v-hals Galajurken chiffon stretch satijn vloer-lengte
silhouet: mantel / kolom
hals: v-hals
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: criss cross, plooien
stof: chiffon, stretch satijn
getoond kleur: robijn
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
celebrity style: alle celebrity stijlen, geïnspireerd door oscar
seizoen: lente, zomer, herfst
V-hals Galajurken met A-Lijn en Elastisch Geweven Satijn GJ2013006
Dit Galajurken was zo veel beter dan ik had verwacht. Ik was zenuwachtig over het kopen van online en ik eerlijk gezegd verwacht dat zij een lage kwaliteit jurk te wijten aan de lage prijs ontvangen, maar ik was verrast toen ik eigenlijk kreeg de Galajurken. Ik kocht deze voor mijn prom, en ik kan het niet helpen maar lachen om de meisjes in mijn klas die omhoog van $ 300 betaald voor hun Galajurken, en moesten maanden wachten tot het te komen inch de Galajurken kwam snel, en ik ben 100 % sastisfied. foto's volgen! :)
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
Goedkope Galajurken online shop, Verkoop Galajurken online bestellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten