Pagina's

zondag 21 april 2013

kolom strapless vloer-lengte galajurk chiffon schede


kolom strapless vloer-lengte galajurk chiffon schede
silhouet: mantel / kolom
hals: strapless
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: split vooraan, side draperen
stof: chiffon, stretch satijn
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
celebrity style: alle celebrity stijlen
seizoen: lente, zomer, herfst, winter
bestelde mijn jurk in fuschia. het ziet er anders uit de chiffon stof monster die ze online hadden, maar ik hield van de kleur! Ik had het op maat gemaakt en het past perfect. de kwaliteit is geweldig en de jurk voelde ik me als een prinses. Ik droeg het naar prom gisteravond, en ik kreeg zo veel complimenten. zou zeker weer bestellen! lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist. Lange Galajurken online goedkope, verkoop lange Galajurk grote maten
SMIL Vrouwen Goedkope Mooie Jurken Online Shop So Much In Love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten