Pagina's

maandag 22 april 2013

kapel trein trouwjurk tule baljurk sweetheart


kapel trein trouwjurk tule baljurk sweetheart
silhouet: baljurk
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom / trein: kapel trein
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: appliques, beading, sjerpen / linten, knopen
stof: tule
riem stof: ivoor taft
getoond kleur: ivoor (kleur kan verschillen per monitor)
riem kleur: druif
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, juffrouwen, peer, petite, grote maten, rechthoek
Stijl: Klassiek & tijdloos, elegant en luxueus
trouwlocaties: kerk, tuin / outdoor, hal
trendcollecties: trouwjurken in kleur, vintage geïnspireerde
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
de jurk is prachtig! Het lijkt precies op de foto's. het werk op de bodess is prachtig, niet een kraal ontbrekende of losse. Ik bestelde de druif kleur die op de standaard fotos voor dit artikel, en het is zo'n mooie kleur! het heeft zelfs een mooie glans aan het. Ik werd verteld naar een bruids winkel en probeer op dezelfde stijl van de jurk, dus ik kon de juiste maat online bestellen. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb, want het past als een handschoen. Ik heb mijn bestelling ontvangen voor de geschatte levertijd die werd gegeven aan mij. ik ben blij dat ik kocht ook een 8 lagen petticoat te dragen onder de jurk. Ik was in staat om mijn trouwjurken bestellen 10 maanden voor mijn bruiloft op 80% korting! Ik ben zeer tevreden met smil Goedkope Trouwjurken Te Koop Online, Verkoop Betaalbare Trouwjurken online shop trouwjurken 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten