Pagina's

zondag 21 april 2013

satijn chiffon avondjurken schede een schouder vloer-length


satijn chiffon avondjurken schede een schouder vloer-length
silhouet: mantel / kolom
hals: een schouder
stof: satijn chiffon
getoond kleur: champagne
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: draperen, ruching, pailletten
bekleding kleur: zilver
lijfje kleur: zilver
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
http://avondjurken.startje.com/
ik hou van mijn avondjurken! i op voorwaarde dat mijn metingen en de jurk past perfect. het kwam sneller dan ik had verwacht, die totaal verrast mij. Ik kreeg zo veel complimenten en ik voelde me als royalty dragen van zulk een mooie avond jurk. Ik zal zeker weer winkelen met smil. dank je wel! schede kralen blauwe chiffon avondjurk een schouder AJ2013014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten