Pagina's

zondag 21 april 2013

chiffon cocktailjurk a-lijn een schouder knie-lengte


chiffon cocktailjurk a-lijn een schouder knie-lengte
silhouet: a-lijn, prinses
hals: een schouder
taille: empire
zoom / trein: knie-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: bloem (en), criss cross, plooien
stof: chiffon
getoond kleur: wit
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: cocktail party, homecoming, afstuderen, snoepje 16, vakantie
seizoen: lente, zomer, herfst SMIL jurken online shop
mijn dochter kozen deze cocktail jurk voor haar bruidsmeisjes om te dragen voor haar augustus bruiloft. mijn andere dochter is moh. we zijn net jurk in e-mail en het is prachtig! Ik moet toegeven dat de kwaliteit is veel beter dan ik had verwacht! het materiaal, detail, en de bouw is meer dan ik had kunnen bedenken. Deze cocktail jurk kan gemakkelijk doorgaan voor een merknaam designer creatie op honderden dollars. dank u voor het toestaan ​​van mijn meisje een chique dure kijken bruiloft op een zeer vriendelijke budget hebben. Ik ben dan blij met mijn aankoop. Ik zal foto's posten na de bruiloft. Goedkope Cocktailjurken online shop, Verkoop mooie cocktailjurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten